[Java lista] Tapestry PropertySelection

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 20., H, 10:07:19 CET

Szia!

Nem állítok be default értéket, hanem a lista első eleme maga a "-- válassz
egyet --" cimke, 0 értékkel (nem null).

Ha a könyv 184. oldalára gondolsz, akkor azt nem úgy csináltam ahogy ő...
Én a pageBeginRender() metódusban nem hívom meg a kérdéses set* metódust,
míg Ő igen.
A metódusban ez van:
public void pageBeginRender(PageEvent event) {
    setSelectedLocale(getLocale());
}
De a getLocale() a locale komponenst adja vissza:
<component id="locale" type="PropertySelection">
Ez miért van? Miért kell a set-et meghívni, és paraméterül a komponenst
adni. Ez nekem olyan, mint a farkába harapó kutya... furcsa, de biztos, hogy
van értelme...
Vagy rosszul "binding"-eltem, és a getLocale() nem a kérdéses komponens-hez
tartozik?

És biztos a delegate-részen újra be kellene állítanom a set-el a
kiválasztott sort... gondolom. Amit viszont nem tettem meg, mert ugye azt
hittem, a komponens megőrzi a kiválasztás tényét....

Jobb, lesz, ha este újra átnázem, és a könyv alapján átírom ezt a részt.
Köszi!

Stef