[Java lista] RMI segítség

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2006. Nov. 20., H, 13:43:04 CET

  Hali!

> "//localhost:1099/SAMPLE-SERVER" -> "//localhost/SAMPLE-SERVER"  javítva
> a helyzet nem változott.
> ja ha esetlen számít akkor
> ja van 2 eth kártya a gépem 192.168.0.2, és 0.3 címen de mindig a 0.3 -ra
> hivatkozik, nekem pedig a 0.2 kellene. Bár a Registry.createRegistry(1099)
> szerintem localhost-ra kell, hogy menjen.

Hat az, hogy szerinted mit kene neki, az egy dolog, de az biztos, hogy
az RMI mindig kihivasokkal kuzdott, ha tobb halozati interface volt
a gepben. (Marpedig lo mindig van, tehat ha van halozat, akkor elojon
a problema.) 1.4-ben mar talan le lehet kerdenzi az interface-eket,
es programbol berhelni, hogy hova bind-oljon, de a _server_ process
inditasakor is megadhatod:
-Djava.rmi.server.hostname=192.168.0.2

  Ba'ly,
    Atleta