[Java lista] Tapestry PropertySelection

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 20., H, 19:36:05 CET

Szia!

Ez nagyon erdekes. Olyan, mintha 1 iranyu lenne az egesz.
Ha a pageBeginRender()-ben beallitok egy erteket, akkor az benne is marad,
de a poplist nem ugrik a megfelelo elemre a megjelenitesnel (az equals()
tuti jo...).
A form listener-ben pedig azt az elemet talalom a get*() metodusban, amit
kivalasztottam.
Ha a form listener-ben a delegate elott a set*(get*()) beallitast csinalom,
az sem erdekli, a lista elso elemere ugrik, holott jo ertek van benne.
Mintha csak irna az ertekbe, de onnan nem olvasna ki semmit a
propertySelection.

Ha negativ erteket raktam bele, akkor ez nem jutott el az
IPropertySelectionModel-ig, tehat nem kerdezte le, a hozza tartozo label-t.

Igy deklaraltam a komponenseket:
    <component id="helysegFizikaiPopList" type="PropertySelection">
        <binding name="model" value="ognl:helysegSelectionModel"/>
        <binding name="value" value="ognl:helysegFizikaiId"/>
        <binding name="displayName" value="literal:Fizikai helység"/>
    </component>
    <component id="helysegFizikaiLabel" type="FieldLabel">
        <binding name="field" value="component:helysegFizikaiPopList"/>
    </component>
    <property name="helysegFizikaiId"/>

Es a getHelysegFizikaiId() visszaadja az altalam vagy a formon beallitott
erteket, de a poplist ra se zizzen. :-(

Mit rontok el?

Stef