[Java lista] (nincs tárgy)

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2006. Nov. 21., K, 18:19:03 CET

  Hali!

>Egy kis segítségre lenne ismét szükségem!
>
>Ha a ciklusban szeretnék létrehozni objektumokat, akkor azt
>hogyan tehetem meg? Hogyan adhatom meg az új objektum nevét?
>ObjektumNév = "Név" + N (ahol int N)
>
>Vector nev1 = new Vector();
>Vector nev2 = new Vector();
>Vector nevN = new Vector();
>
>for(int i=1; i<10; i++)
>{
>  Vector ??? = new Vector();
>}

Hat az elso valasz az az, hogy ezt igy sehogy (ez persze nem
teljesen igaz, de egyelore maradjunk ennel). Miert
van erre szukseged? A java statikusan tipusos nyelv, ami
azt jelenti, hogy mindenkepp deklaralnod kell a valtozokat.
Ha meg mar deklaralod, akkor egyben inicializalhatod is,
ahogy a peldad elejen irtad: Vector valami = new Vector();

A problema valoszinuleg ott van, hogy nem jo megoldast
valasztottal. Mit szeretnel igy megoldani? Miert
nem jo az, hogy Vectorba csomagolod az ujonnan letrehozott
Vectorokat? Vagy,ha elore tudod a szamukat, akkor egy
tombbe:

Vector nev = new Vector[10];

for ( int i = 0; I < 10; i++ ) {
    nev[i] = new Vector();