[Java lista] java object

Sisák János janijano at gmail.com
2006. Nov. 21., K, 19:02:03 CET

Hali,

Új objektumot vagy osztályt???
Ha objektumokat akarsz létrehozni akkor pl. így:

List l = new ArrayList();
// Létrehozod az objektumokat és feltöltöd a Listát (vagy egy olyan
// Collectiont, ami szimpi)
for (int i = 1; i < 10; i++) {
    ValamiObject vo = new Object();
     l.add(vo);
 }
// Itt meg index alapján lekéred és nincs szükség neveket adni
for (int i = 0; i < l.size(); i++) {
 l.get(i);
}
// vagy, ha nagyon "nevesíteni" akarsz ajánlom a HashMap-ot
HashMap hm = new HashMap();
for (int i = 1; i < 10; i++) {
   ValamiObject vo = new Object();
    hm.put("object_name" + i, vo);
}
// így név szerint kiveheted az objektumod
Object valamiObject = hm.get("object_name5");
//így minden objektumodnak lehet "saját neve..."

üdv, Jani