[Java lista] String karakter konverzio

Stef stefhun at gmail.com
2006. Nov. 24., P, 11:09:36 CET

Sziasztok!

Segitsetek....
Hogyan lehetseges egy String-et atkonvertalni egyik kodolasrol a
masikra. Jelen esetben az UTF-8 kodlaprol kellene win1250-re, de csak
az URLenocder-t, talaltam, ami nem String konverzio, hanem web-app url
kodolasra valo.
Pontosabban nem a teljes String-et kellene átkódolni, mert nem minden
karakter utf8.
Ezt latom a logban: "H??" Ami valojaban a "Há" lenne.

A JDBC-s hiba uzenetem: 11:02:28,292 ERROR JDBCExceptionReporter:72 -
ERROR: character 0xc3a3 of encoding "UTF8" has no equivalent in
"WIN1250"

Esetleg a magyar ekezetes karakterekre sajat konvertert kell irnom,
ami karakterenkent elemez, es ha kell konvertal?

Udv!
Stef