[Java lista] file megnyitása mimetype alapján

Baranyi Zoltán blaze at madein.hu
2006. Nov. 27., H, 14:55:07 CET

Sziasztok!

A fenti problémára keresek megoldást windowson. A file nevét nem tudom,
csak a mime típusát és a tartalmát. Ez alapján szeretném megnyitni. Ugye
a windows úgy csinálja, hogy a filenév alapján meghatározza a
mimetype-ot és az alapján keresi meg azt a progit, amivel meg tudja
nyitni. Én ezt a lépést szeretném kihagyni, és megmondani kapásból a
mimetype-ot.

Ha nem lesz más módszer, megcsinálom visszafelé, hogy lementem a mime
típus alapján a megfelelő kiterjesztéssel, aztán nyomok egy ilyet:

Runtime.getRuntime().exec( "rundll32 url.dll,FileProtocolHandler
file:///" + f.getCanonicalPath() );

Csak hát...  :)

Van valakinek jó ötlete?

üdv,