[Java lista] Még mindig String

Mester József mesterj at freeweb.hu
2006. Nov. 28., K, 08:34:20 CET

Sziasztok

Hibernate + JSP + psql-t használok. Az a problémám, hogy beírok egy

adatot a JSP oldalon egy input-boxba amikor először kiíratom

(ellenörzésképpen) akkor még a "sima" Java String jelenik meg (tehát
jól jönnek az ékezetek).

Semmit nem konvertálok rajta, elmentem hibernatéval

(az adatbázis encoding UTF-8) majd amikor visszaolvasom és kiíratom

listaként egy másik JSP oldalon akkor már csak kérdőjeleket kapok az

ékezetes karakterek helyett.

A JSP oldalak default encodingja mindig UTF-8 a postgresql

alapbeállítása UTF-8 és a hibernate conifg xml-ben is UTF-8 ra van

állítva a karakterkódolás.

Ha Pgadminnal vagy konzolon nézem az adatokat akkkor is a hülyeséget
kapom vissza.

Már mindenhol beállítottam a helyes karakter-kódolást csak a
Tomcatban nem látok ilyen lehetőséget. Abban lehet valahol
állítani??

Józsi

 50Mbyte kereskedelmi webtárhely + korlátlan számú e-mail + php + sql
       havi 1,365 Ft-ért!  Bővebben:  http://www.swi.hu