[Java lista] JTree kiválasztás (Swing)

Szoboszlai Péter szoboszlai.peter at gmail.com
2006. Nov. 29., Sze, 17:34:36 CET

Sziasztok!

Van egy JTree-m, Stringek vannak benne. Hogyan tudok programból kiválasztani
egy általam megadott elemet? Próbálkoztam TreePath-szal + a
setSelectionPath() metĂłdussal, de meg se mozdul a fa. A setSelectionRow
metódus hatására működik, de az nekem nem jó. Konkrét útvonalat kell
megnyitnom.

TreePath-t így hozok létre:

TreePath path = new TreePath(new Object[] { new
DefaultMutableTreeNode("elemnév1"), new DefaultMutableTreeNode("elemnévn")
});

tree.setSelectionPath(path);

Van 1 olyan érzésem, h ezt nem így kéne csinálni :/

Előre is köszi!

--
Szoboszlai PĂ©ter

{szoboszlai.peter at gmail.com | pszoboszlai at eu.infobal.com}