[Java lista] Eclipse Pligin - binary build probléma

Tapodi Zoltan tapodiz at freemail.hu
2006. Nov. 30., Cs, 09:23:04 CET

Helló!

Ha megvan a plug-in, akkor a Package Explorerben a jobb
klikk a projekten és válaszd az Export menüpontot. A
megjelenő dialógus Plug-in Development ága alatt találod
amit keresel. Deployable plug-ins and fragments csak a
plug-ineket, a features a featureket és a Eclipse product a
teljes alkalmazást fogja összerakni. Az elsőt kiválaszva a
következő oldalon megadhatod, hogy mit szeretnél belerakni.
Ha teljes alkamazást akarsz exportálni (eclipse.exe stb.),
akkor először kell egy productot készítened.

Üdv: Zoli

Legéndi Richárd <roante at freemail.hu> írta:

> Sziasztok!
>
> Most ismerkedek csak a pluginkészítés rejtelmeivel, de már
rögtön az
> elején elakadtam :-)
>
> Már egy ideje bűvészkedek itt azzal hogy hogyan kellene
egy binary
> buildet csinálni. Csinálok egy sima új example hello world
plugint, de
> nem vagyok képes rávenni valami jar létrehozására.
>
> Azt már kibogarásztam, hogy a "Build configuration"-nél
ott a pont az
> kell (meg a hozzá tartozó src), ennek mondjuk adhattak
volna a srácok
> valami default értéket, mert így odagányol nekem fordításnál
> mindenféle "@dot/" meg hasonló rémségeket.
>
> Igazságszerint már ez is egy kicsit zavaros nekem, mert
sehogy nem
> tudom kiírtani innen az aktuális directoryt (külön van src
meg bin
> mappám, szóval ezek amúgy is lefordulnak, nem értem, miért
kell az
> ide), hogy semmi előfeltétele ne legyen a fordításnak,
mert különben
> hibaüzeneteket kapok.
>
> Szóval ha még mindent úgy is hagyok, ahogy alapból a project
> létrehozásakor van, akkor se jutok semmi eredményre :-(
>
> A build.properties-ből legeneráltatok a PDE tools-zal egy
build.xml-t, de
> ezzel se megyek semmire. Az egyik bajom az, hogy mindent
<antcall>-
> okkal csinál úgy, hogy a konzolon nem látom, mit csinál
éppen.
> Commandline-ból indítva kicsit részletesebb a dolog, de
így sem árul el
> sok mindent, kb. 2mp alatt végez a progi, de semmi
normális üzenetet
> nem ír a képernyőre.
>
> Csinál nekem ide egy "temp.folder" mappát, amibe belepakol
egy tök
> üres logot, tippre ennek sem így kellene mennie.
>
> Az a lényeg, hogy nem tudom, hogy hogyan generálhatnék le
egy jar-t,
> amibe azok a dolgok kerülnek, amiket én beixelek a "Build
> configuration" képernyőn.
>
> Gondolom vagytok páran, akik lefutottátok már ezeket a
köröket, nem
> tudnátok dobni nekem néhány tippet/linket/akármit?
Keresgettem itt a