[Java lista] ant es eclipse

Stef stefhun at gmail.com
2006. Okt. 3., K, 18:50:13 CEST

Sziasztok!

Sikerult rajonnom, hogy milyen kornyezeti valtozokat igenyel a trails, hogy
ki tudjam probalni.
Keszitettem is egy teszt projektet, de az eclipse-ben az ant-al baj van,
mert nem valid a build.xml.
A hibas resz:
---------------
    <target name="reload" depends="war">
        <taskdef name="reload" classpathref="class.path"  classname="
org.apache.catalina.ant.ReloadTask">

        </taskdef>
        <reload url="${tomcat.url}/manager" username="${manager.username}"
password="${manager.password}" path="/${ant.project.name}" />
    </target>
---------------
A hiba: "taskdef class org.apache.catalina.ant.ReloadTask cannot be found"

Azt gondoltam, hogy majd az Eclipse-ben, a Preferences/Ant/Runtime/Classpath
alatt levo "Ant Home Entries (default)" reszen, csak a kerdeses jar file-t
hozzaadom, mely jelen esetben a catalina-ant.jar, mely a Tomcat resze, es
megoldodik a problemam. De nem ez tortent, mintha nem is erzekelne, hogy en
a classpath-ba beraktam azt a jart, mely tartalmazza a kerdeses osztalyt.

A masik, kedvenc uzenetem ez: "Task could not be defined within the Ant
Editor context", erre meg lovesem sincs, mit jelent.

Mit szurtam el?

Stef
--------- következõ rész ---------