[Java lista] Database Reconnect

László Szabó dxsdxo at gmail.com
2006. Okt. 3., K, 22:19:26 CEST

Hali!

En 8-as SUN JSAS-al szivtam meg ugyanezt, egyszeruen nem tudtam beallitani
(azaz hiaba allitottam be nem mukodott). Viszont a 9-esben mar szepen muxik.
A jdbc connection pool beallitasainal van olyan opcio, hogy Connection
Validation, ezt required-re kell allitani. Annyi van meg, hogy DB2-vel nekem
csak akkor mukodik, ha a Validation Method table-re van allitva. Es
szerintem nem art meg az On Any Failure opcional a Close All Connections -t
valasztani.
Ez http://docs.sun.com/source/816-7156-10/agj2eres.html#47354 alapjan a
7-esben is ugyanezek az opciok vannak. Az viszont jo kerdes, hogy ott muxik
e ...

L.
--------- következõ rész ---------