[Java lista] Java NIO - Linux probléma

Botond Szakacs botond.szakacs at gmail.com
2006. Okt. 4., Sze, 14:54:26 CEST

Hali,

Van egy kis gondom Java NIO-val, hátha találokozott már valaki vele:

Az alkalmazás egyszerü chat-server, a javalista oldalán található
referenciaimplementaáció alapján.
Változó ideig müködik, és néha meghal. Semmi hibaüzenet nincs,
console-on sem, semmilyen kivétel nem látszik, egyszerüen csak meghal,
és többet nem válaszol. Egy géplefagyáshoz tudnám hasonlítani.

Egyetlen dolgot találtunk ja strace-eljük a process-t, strace -p
<pid>, es itt az eredmeny:

write(108, "akarmi"..., 18884) = -1
EAGAIN (Resource temporarily unavailable)

És folyamatosan csak ezt irogatja ki, azután is miután meghalt.

Rákerestem guglin, és találtam egy pár bugreportot NIO + Linux +
FileChannel-el kapcsolatban, de az egy kicsit más. Találkozott már
valaki hasonlóval?

A kernel egy kicsit régi: 2.4.22. Java 1.5.0_03.

--
Üdv, Botond.