[Java lista] trails projekt - ant eclipse alatt

Stef stefhun at gmail.com
2006. Okt. 4., Sze, 21:14:34 CEST

Szia!

En megtalaltam a "Documents &
files<https://trails.dev.java.net/servlets/ProjectDocumentList>"
link alatt a "videos" reszben. Fent van kommentarral es anelkul (
trails.dev.java.net).

Es otlet nincs senkinek, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy az iajc taskot az
ant felismerje?
Es hol talalok aspecttools.jar filet? Mert a google szerint ez kell nekem,
de sehol sem talalom... :-(

Itt: http://www-128.ibm.com/developerworks/library/ac-aspects/index.html azt
irja a doksi,  hogy 2 jar kell, a fenti es a aspectjrt.jar, de csak az
utobbit talaltam meg.

Stef