[Java lista] AppServer 8.1 vs 8.2 - node agent problema

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2006. Okt. 23., H, 08:36:10 CEST

Sziasztok,

Sun AppServer-t eddig csak mar fent levo, elozoleg installalt alkalmazaskent hasznaltam EJB-k futtatasara. Az altalam hasznalt verzio: "Sun Java System Application Server Enterprise Edition 8.1_02 (build b10-fcs)".

Egy kollegam szerette volna tesztelni egy EJB-s alkalmazast, de mivel nincs hozzaferese a ceges 8.1-eshez, felrakta maganak a 8.2-est lokalisan (ami ugye free). A deploy rendben lement. A gondok ott kezdodtek, hogy az asadmin nem ismerte a start-node-agent parancsot... (a help sem listazza).

Mi lehet a gond? Installalasi parameter? Nincs is benne abban a verzioban (ahogy a neten latom, benne kene lennie)? Gondolom, van egyszeru es bonyolult valasz is; a bonyolultabbat megkeressuk mi, csak nincsenek tul mely ismereteim az AppServer-ek lelkivilagarol, es egyelore a Google sem segitett.

Koszi,
-meri