[Java lista] AppServer 8.1 vs 8.2 - node agent problema

Tamas Torok tamas.torok at sun.com
2006. Okt. 23., H, 09:49:29 CEST

Hali,

Ez a feature jelenleg valoban az enterprise edition sajatja.
Annyi pontositast tennek, hogy tavaly ota az appserver enterprise
edition is ingyenes bizonyos feltetelekkel. Az egyik ilyen feltetel,
hogy a Java Enterprise System (JES) csomagban megjelent appservert
hasznalod (a 2005Q4-es JES ben appserver 8.1EE van, a 2006Q4-esben lesz
8.2EE), masreszt hogy nem akarsz hozza supportot es konzultaciot venni.
Ha valaki elfogadja, hogy nem akar tamogatast es konzultaciot venni a
termekhez (barmihez, ami a JES-ben van), akkor teljesen szabalyosan
hasznalhatja azokat barmifele, meg production celokra is. Ha tamogatas
is kell, akkor kell megvenni a licenszeket, de akkor is elegge
versenykepesek a licenszkonstrukciok (van orokos es szoftverberleti
licensz is). Az errol szolo bejelentest a
http://www.sun.com/smi/Press/sunflash/2005-11/sunflash.20051130.1.xml
URL alatt lehet elolvasni, a JES-t illetve JES komponenseket pedig a
http://www.sun.com/software/solaris/get.jsp URL alatt tudod letolteni.

TT