[Java lista] JNDI furcsasagok

Fisha fisha at freemail.hu
2006. Okt. 24., K, 15:31:54 CEST

Hello!

Van egy websphere application server, rajta jopar applikacioval. Adott
ket tavoli kliens gep, akik pontosan ugyanazt a kliens servletet
hasznaljak. A servlet egy kis JNDI Browser, amivel be lehet jarni a
JNDI fat. Mindket kliens user nelkul, egyszeruen csak provider +
factory megadasaval csatlakozik a serverhez. Mitol lehet, hogy a ket
kliens mast lat a faban? Nem teljesen mast, de mast. Az egyik valami
sokkal bovvebb helyrol indul. Latja a node-okat, servereket is a
faban, mig a masik tenyleg csak a delegalt dolgokat. De meg ennel is
furcsabb a dolog. Foltettem ket tok ugyanolyan applikaciot a
szerverre, es az egyik beanje csak az egyik kliensrol, a masik beanje
csak a masik kliensrol latszik. De vannak olyan beanek is font, amik
mind a kettobol latszodnak.

Biztos elkutyulok valamit nagyon, de
foglamam sincs mi okozhat ilyen jelenseget. Valami eldugott
jndi.properties-re gondoltam elso korben, de egyik gepen se talaltam.
Van valami otletetek, hogy mi produkalhat ilyesmit?

Elore is koszi a segitseget,
Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu