[Java lista] URL

CoL col at gear.hu
2006. Okt. 27., P, 14:05:58 CEST

Szia,

Zoltan Mozes wrote:
> hali
>
> Lehet hog ynem pontosan értem a kérdésedet, de POST helyett használhatsz GET-et is, ekkor ha jól tudom az URL-ben magában megy át a paraméterlista, és nem a html-ben.
> Nagyon mellélőttem?
kicsit ;) mar az sem igazan tiszta, hogy html-ben megy at?? :) de lasd
lentebb.

semmikepp sem fog az url-ben az oldal1.jsp latszani igy mint "file"
hivatkozas, hanem /servlet/VersSzezon?evek=oldal1.jsp lesz nalad, meg ha
get-be is kuldod ;)

miert nem oldod meg js-bol hogy atlokje arra a jsp-re amit kivalaszt?
<select ... onChange="document.location.href=this.value;">

C.

--
C.