[Java lista] nyári időszámítás

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2006. Okt. 30., H, 08:01:51 CET

> Nem az.

De bizony az:

"Az órareform 1916-os bevezetése óta az életvitelünk azonban gyökeresen megváltozott. A munkaidő rövidült, az alvásidő nem utolsósorban a tévézés elterjedése miatt összezsugorodott. A munkahelyi energiafogyasztás csökkent, az otthoni az új készülékek tucatjainak használatbavétele nyomán radikálisan megnőtt. Ma az óraigazítás energiatakarékos voltáról szóló korábbi elképzelések aligha igazak. Utoljára 1996-ban készült hatásbecslés, akkor egy csendes nyári nap energiafogyasztása volt az egész éves (vélt) megtakarítás."

Eredetileg 0,35% körüli éves megtakarítással számoltak, de ma már talán század százalékokban sem nagyon mérhető.

Üdvözlettel,

Iván KETLER