[Java lista] IE7 vs Java - megoldas?

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2006. Okt. 30., H, 16:52:56 CET

Hat, nekem nem megy.

Ugy nez ki, hogy a HTMLConverter altal gyartott "iszonyatos" onmodosito kod az, ami kinyuvasztja. BTW, nem tudtok veletlenul ajanlani egy altalanos, modern applet-indito html-t, ami elmegy a legtobb browser-rel? Mi ma az elvarhato szint? Valahol meg kell huzni a hatart browser-variansok es -verziok eseteben! Vagy csak a szabvany APPLET tag, es kesz?

A htmlconverter altal generalt kodban netscape-re, de meg win31-re is ellenoriz (orokseg, nem en irtam, most kerult a kezembe). Probaltam W3C-re validalni, es a megfelelo modositasok utan a w3c szerint HTML 3.2-re valid az indito-html; nyuves IE7 tovabbra is fagy. Regi IE-vel, tobbi browser-rel megy.

JRE 1.5.0_09-b03, de regebbiekkel ue a helyzet...

-meri