[Java lista] Tapestry ASO

Stef stefhun at gmail.com
2006. Okt. 30., H, 18:34:23 CET

Sziasztok!

Tapestry-ban szeretném megvalósítani azt, hogy legyen egy session osztályom,
mely minden oldalon elerheto.
Mivel 4-es verziót használok, ezért az "Application State Objects"-et kell
használnam, mert a visit class már decepreated.
a hivemind-ben regisztraltam is a class-omat:
    <contribution
        configuration-id="tapestry.state.ApplicationObjects">
        <state-object name="teszt-Sess" scope="session">
            <create-instance
                class="com.TesztSess" />
        </state-object>
    </contribution>
Aztan a Home.page-ba beraktam a hivatkozast:
    <inject property="tesztSess" type="state" object="teszt-Sess"/>
    <component id="tesztSessNev" type="Insert">
        <binding name="value" value="ognl:tesztSess.nev"/>
    </component>
Vegul a Home.html-ben hivatkoztam ra:
A class egy darab "private string nev" property-vel bir, a szokasos publikus
get- es set metodusokkal.
A class konstruktoraban adok is erteket neki, hogy ne null-al induljon.

A Home page-en megjelenik az ertek, de ha barmilyen mas page-en ugyanezt
alkalmazom, akkor elszall hibaval az app:
org.xml.sax.SAXParseException
Ezen a ponton:
<inject property="tesztSess" type="state" object="teszt-Sess"/>
Element type "inject" must be declared.

Holott ugyanezt mar ertelmezte a Home oldalon.

Segitsetek, mi lehet a baj, sajnos peldat nem talaltam a google-val, pedig
kerestem.

Udv!
Stef
--------- következõ rész ---------