[Java lista] Vegyetek la a levelezo listarol, en C# programozo vagyok

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2006. Okt. 30., H, 21:26:34 CET

Halihó!

Fuleki Laszlo ezt írta:
> [...]
> Vegyetek la a levelezo listarol, en hülye vagyok.
> Vegyetek la a levelezo listarol, en hülye vagyok.

  Elhisszük.

  Kedves kolléga, minden levél alján egy link, amire - minő meglepetés -
rá lehet kattintani. Amint bejött az oldal, van - micsoda véletlen -
egy beállítások és leiratkozás nevű gomb. A gomb előtt - valamilyen
csoda folytán - egy beviteli mező van, amelybe az email címet szokás
írni. Ezek után - ha valamilyen véletlen folytán megtalálja - a
leiratkozás gombot kell megpöccienteni a bal egérgombbal. Majd - ismét
csak a csodával határos módon - fog kapni egy levelet, amiben egy kék
színű aláhúzott link található, arra kell kattintani és kész is
vagyunk.
  Mindezt teljesen önállóan képes megcsinálni egy osztálynyi - általam
heti egy tanórában számítógép használatára oktatott, egyébként
fodrásznak és kozmetikusnak tanuló - diáklányok legalább fele (a
csoportom). Ha egy C# programozónak ezek szerint nincs ennyi érzéke a
számítógéphez, akkor javaslom neki a kukorica nevű csöves termésű
növény talajlazítását esetleg négylábú haszonállatok terelgetését két
füves rét között.

  A linket azért ide is megírom, hátha nem tetszik megtalálni: