[Java lista] eclipse export

Fisha fisha at freemail.hu
2006. Okt. 31., K, 10:16:56 CET

Hello!

Ket (talan) egyszeru eclipse kerdesem, lenne, mert sajna sehogy se jovok ra a
megoldasra.
1. Van egy barmilyen applikaciom, ami hasznal kulso jar(okat). Java build
path-ban meg is van adva minden jol. Fordul, mukodik. De hogy tudom
ravenni az eclipse-t, hogy exportnal csomagolja bele a
jar-ba/war-ba/ear-ba a hasznalt jar-okat? Hogy kell ugyanezt megadni,
ha nem kulso jarrol van szo, hanem project dependencyrol. Mondjuk van
egy ejb projektem, es van egy tok fuggetlen web projectem. A web
project hasznalna az ejb project ejb szolgaltatasit. Mit kell tennem
hogy a war exportnal az exportban bent legyen a szujseges xxxxejb.jar?

2. Mitol lehet az, hogy ha csinalok egy ejb projectet, akkor a
forditasnal nem jonnek letre a stubok? Ugy tudtam csak ravenni a
stubok generalasara, hogy deploy-t csinaltam az eclipsbol. Ekkor
letrejottek a stub class file-ok es meg is jelentek a projectemben.
Azonban ha valtoztattam a beanemen ervenytelenne valtak, es igy mar
sehogyse tudtam ujrageneraltatni oket. Mit benazok el?
Az igazsaghoz hozzatartozik, hogy nem tisztan eclipsrol van szo, hanem
rational sw architectrol, de talan ebben nem kulonbozik a ket cucc
egymastol.

Elore is koszi a segitseget,
Fisha                            mailto:fisha at freemail.hu