[Java lista] Java EDI

bognár attila attila at netalfa.hu
2007. Ápr. 2., H, 11:53:38 CEST

> Igen, csak ha már van, akkor nem akarom újra feltalálni :)

egyértelmű, csak azért tettem hozzá, mert nem nehéz/bonyolult formátum,
napokat nem érdemes keresni, mert annyi idő alatt bőven megírod.

közben előszedtem a könyvjelzőimből:
http://sourceforge.net/projects/mec-eagle/
ez egy batár nagy kódbázis, minden mindentől függ, csak az értelmező
részét nem igazán lehetett kiszedni belőle (látva a forrását már nem is
nagyon akartam).

milyen célra kell: esetileg kell 1-1 edifact doksival csinálni valamit,
vagy folyamatos munka, automatikus feldolgozás van vele?

(ha nem kell a meglévő edifact könyvtárban definiált üzenet
formátumokhoz passzítani, ellenőrizni, akkor a saját megvalósítást el
tudom küldeni a hét végén: ír, olvas, azaz a piszkos munkát elvégzi)

üdv,

attila