[Java lista] JAR probléma

Szabó Árpád Zoltán szaboaz at freemail.hu
2007. Ápr. 2., H, 12:00:51 CEST

Például a Netbeans GUI Builder egy ilyenre, a javax.swing.GroupLayout-ra
hivatkozik a generált kódban, ha 1.6-os platformon van a project (persze
1.5-ös Source Level-lel is).
Tehát ha 1.5 alatt futtatható programot szeretnénk GUI Builderrel
gyártani, nincs mese, továbbra is 1.5-ös platformot kell a projectnek
beállítani...

Szóval ha a NetBeans-ünk a friss és ropogós 1.6-on fut, (a project pedig
Default ugyanilyen platform), vidáman le lehet gyártani egy szép GUI-t,
és utána rájönni, hogy ezt így ebben a formában... khmm, lehet előlről
kezdeni, ha eredetileg mégis szerettük volna, hogy 1.5-ön is menjen... :)

Árpád