[Java lista] Tapestry contrib palette

Stef stefhun at gmail.com
2007. Ápr. 5., Cs, 14:03:27 CEST

Sziasztok!

Mar 2 napja nyu"glodom ezzel a palette komponenssel, ami a  contrib
library-ban van.
A model parameterrel nincs gondom, megirtam a sajat IPropertySelectionModel
implementaciomat, de a selected property egy List-et var, amibe fogalmam
sincs mit kellene tenni. Elmeletileg azoknak a listajat, melyek mar "ki
vannak valasztva", de gyakorlatilag beleraktam az POJO id-jait string-kent,
aztan probaltam a megnevezest.. de semmi. Nincs hatasa, mintha semmit sem
adnek at, probaltam a POJO listat is, de az sem jo.
Azt sem tudom, hogy a model parameterbe csak azokat kell atadni, amiket "ki
lehet valasztani", a tobbit a selected parameterbe, vagy mindent at kell
adni a model-be, es a selected-be azokat, melyek mar kivalasztottak, es a
komponenes majd szetvalogatja a modelt, hogy melyiket melyik oldalra kell
pakolni belole....
A sortMode parameter nalam LABEL.

Huhh.... remelem ertheto voltam. Ha nem, kerlek szoljatok!

Minden megoldas erdekel :)

Koszi!

Udv:
Stef