[Java lista] popupmenu

Maglódszki Viktor bocios at citromail.hu
2007. Ápr. 6., P, 12:46:09 CEST

Sziasztok !

JPopupMenu esetén hogyan tudom elérni, hogy mindig felül legyen (always on top) és esetleg 1 auto-hide funkciót ?
Tehát használom ezt az új Java6-os TrayIcon-t
Ahoz hozzáadtam egy JPopupMenu -t, jobb klikkre elő is jön ez rendben.
A gondom azzal van, hogyha a menüről lekattintok az asztalra vagy épp egy másik alkalmazásra, akkor a menü nem tűnik el.
A háttérben nem látszik igy, ha a user ráklikkel mégegyszer (nem sejtve, hogy ott van a háttérben már) akkor elő sem ugrik.
Ezért szeretném, ha mindig látszódna.
Illetve, ha mondjuk 5mp után el is tűnne.
Kb hogyan kell ezt megoldani ?
Most vagy van neki ilyen setter metódusa amit épp nem setAutoHide vagy setAlwysOnTop -nak hivnak vagy le kell programozni.
Ha az utobbi, akkor az érdekelne, hogy kb merre induljak el.
Köszönöm

MV