[Java lista] [Java Lista] web tools platform + linux

László Balogh sharon0x1 at gmail.com
2007. Ápr. 10., K, 11:39:06 CEST

Hello!

/*Bocs , hogy csak most irok, de az ünnepekre hazamentem, otthon viszont
nincs netem.*/
Próbáltam úgyis, gond nélkül tudtam szervert inditani/leállitani, viszont a
localhost:8080 ra a böngészőben megjelent a 404 es hiba, hogy nem találja a
localhost:8080/index.jsp -t.
Ezért azt gondoltam, hogy ez igy nem a legjobb megoldás, persze könnyen
lehet, hogy  tévedek.

Üdv:Laci