[Java lista] [Java Lista] web tools platform + linux

László Balogh sharon0x1 at gmail.com
2007. Ápr. 11., Sze, 20:15:23 CEST

Kedves Zsolt!

Én ubuntu 6.10 est használok, és úgy veszem ki, hogy nincs a gépemen
Selinux.
A selinuxenabled parancs nem található, nincs /etc/sysconfig/selinux konf
fájlom se. Ugyanakkor 5 selinxuos csomag van telepítve a gépemre Synaptic
szerint.

ui: ha most nem is ez az ok, érdemes képben lenni, hogy mi van engedélyezve,
> mi nincs.

Tudom, jogos. :)
Már régóta tervezem, ha lesz időm, akkor alaposan beleásom magam az
Ubuntumba.