[Java lista] opensource jms megoldások

Botond Szakacs botond at szakacs.eu
2007. Ápr. 12., Cs, 12:28:24 CEST

JbossMQ.

Jók a tapasztalataim. :D De ha megmondod mire vagy kiváncsi talán
többet is tudok mondani. Ha csak egy általános véleményre, akkor
annyi, hogy teszi amit tennie kell, nem ütköztem semmilyen
korlátba/bug-ba ami miatt mást kerestem volna. Talán annyi hogy a
default Hypersonic-os perzisztens tár nem a legjobb választás, néha
egész durva erőforráshasználatot produkált induláskor. (De gondolom
ezzel amugy sem mondtam ujat, és le is van írva hogy az csak egy
default beállítás, nem javasolják)