[Java lista] java, glassfish & ubuntu (OFF)

bognár attila attila at netalfa.hu
2007. Ápr. 19., Cs, 11:37:55 CEST

Gabor Szokoli írta:

> Ugy erzem ma elegge "erintolegesen ontopic" nap van ahhoz hogy ide beszurjam:
> az openVZ nevu linux-on-linux virtualizacioban gond nelkul mukodik a
> glassfish es a postgress.
> Ez azoknak jobb mint a vmware, akik sajnaljak a memoriat meg az
> elvesztegetett teljesitmenyt a vmwaretol meg a benne feleslegesen futo
> kernelektol, mert az openvz gyakorlatikag egy chroot kornyezet,
> eroforraskorlatozasi lehetoseggel. Cserebe custom kernel kell hozza.
> http://openvz.org/
> Ajanlom mindenkinek.

Emellett tudom még ajánlani a linux-vserver.org projektet is hasonló célra.

De miért is jobb a VMware jelen esetben?
- csak egy Playert kell telepíteni - akár Windows, akár Linux (ha van
Workstation vagy Server ez nyilván ki is hagyható)
- csak egy zip fájlt kellene letölteni és kicsomagolni
- csak egy kattintás az indítás
Összesen kb max 5 perc munka az effektív használatig (a letöltés alatt
lehet mást is csinálni).

Egy ilyen cucc célja a ***könnyű*** próba lehetősége lenne: ha beválik,
nyilván saját telepítést csinál a delikvens, olyan környezetbe, ahol a
számára a legoptimálisabb.

Egyébként ez nem az én agyszüleményem:
http://www.vmware.com/vmtn/appliances/ - érdemes megnézni.