[Java lista] Kód rendberakása

Aron Gombas aron at demoscene.hu
2007. Ápr. 21., Szo, 08:54:42 CEST

Pontosan ilyen okok miatt szerintem az igazi(?) megoldast
vmi code coverage eszkozzel lehet megadni: futtasd az
alkalmazasodat es nezd meg, hogy mely reszekre nem
jut soha a vezerles.
Mondjuk ezzel is van gond: mi van, ha egy feature
benne van a rendszerben, egyszeruen csak soha sem
aktivalodik...
 Regards,

 Aron

 java_blog.hu: http://www.midori.hu/en/blog_hu.html