[Java lista] java, glassfish & ubuntu

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2007. Ápr. 25., Sze, 10:41:58 CEST

On Wed, 25 Apr 2007 07:00:35 +0200
Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu> wrote:

> Halihó!

>   Egyébként valaki kipróbálta már?
>   Mert eléggé érdekesen van benne az új Ubuntuban a NetBeans például:
> http://www.javaforum.hu/forum?categoryId=25&topicId=367

Valami licenszprobléma-okosság nyilván. Én ezt mondjuk kevésbé látom
gondnak. Egyébként meg aki ezt savallja, tegye fel az automatixot, az
minden ilyen szívfájdalmat megold, megnéztem, Netbeans 5.5 benne van.
Persze én továbbra is azt a nézetet vallom, hogy az összes java-s
cuccot "kézzel" célszerű telepíteni, teljesen kár belevonni a
csomagkezelős játékba. Ugyanis ekkor egy disztribúció váltás után is
csak visszamásolod és hopp, működik. :)

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos