[Java lista] JavaVM beágyazott cucchoz

Kaposi József jozsi42 at citromail.hu
2007. Ápr. 27., P, 07:42:08 CEST

            Szia!Köszi szépen a linket. Csillogó szemmel azonnal le is rántottam az image-et.Most meg, CD fél óra CD túrás után, csak nézek bárgyú mosollyal az arcomon, mert jvm az sehol.Szerintem a blog írója nem nézte meg az image-et. A cikkben említett avr32gcc az megvan, a jvm az sajnos nincs.Ettől függetlenül, mégegyszer köszi .-- Eredeti üzenet --Feladó: Tatai László<lacity at freemail.hu>Címzett: javalist at javagrund.huMásolat: Elküldve: 02:16Téma: Re: [Java lista] JavaVM beágyazott cucchoz   >             Sziasztok!Ismer valaki olyan JavaVM-et, ami fut AVR32-es  processzoron?Már két napja nyomom a guglit, de eddig semmi  használható sem találtam. Bízom benne, hogy csak bennem van a  hiba.Köszi   szia  ezt kuksizd meg: van itt egy cd image link, 207 mega, és rajta van a jvm.  http://www.ddj.com/blog/embeddedblog/archives/2006/04/avr32_the_ new_3.html  üdv _______________________________________________ Javalist mailing list Javalist at javagrund.hu http://javagrund.hu/mailman/listinfo/javalist

ONLINE NYELVTANFOLYAMOK ÉS INGYENES ONLINE NYELVGYAKORLÁS AZ EDUCOMMTÓL!Tanulj te is online!
Kattints ide!