[Java lista] Vector indexOf

Olaj Péter polaj at iqs.hu
2007. Ápr. 27., P, 12:03:12 CEST

Sziasztok!

Egy Vector-ba teszek saját objektumokat. Néhány adattag van csak, de
lényegében egy azonosítja őket, a többire csak szükségem van. Viszont
elő kellene keresnem a megfelelő pozíciót ez alapján az egy adat
alapján, tehát add()-al a saját példányaimat teszem bele, viszont az
indexOf-nak csak egy String-et adok és vissza kellene adni azt a
pozíciót, ahol az a példány van, aminek az azonosítója ez a String.
Viszont hiába csinálok saját equals függvényt, megnézve a Vector kódját,
ott a paraméter, tehát a String equals-át hívja meg az én példányommal.
Van valami trükk, hogy ezt meg tudjam csinálni? Esetleg arra gondoltam,
hogy leszármaztatom a Vector-t és átírom azt az egy függvényt, hogy úgy
hasonlítson, ahogy nekem kell?

Péter