[Java lista] Hibernate lookup adatok

Stef stefhun at gmail.com
2007. Aug. 7., K, 09:26:27 CEST

Sziasztok!

Hogyan tudom befolyásolni, hogy a hibernate milyen mélységben olvassa be az
adatokat, és adja át?
Azt értem ez alatt, hogy adott 3 POJO, melyek egymásra hivatkoznak, A->B->C
és ha lekérem az összes A ojjektumot, akkor a session zárás után le bírjam
kérni az adott A-hoz tartozó B-t és ugyanezen B-hez tartozó C adattagot is,
nagyjából így: this_a.getBValue().getCValue().getName(), és ne kapjak
LazyInitializationException-t.

Most azt csinálom - ami persze nem szép - hogy még a session zárás előtt
végigmegyek az összes A-n, és elöállítok egy új POJO-t, melyben ki vannak
fejtve a B és C adattagok...

Stef