[Java lista] SCJP vizsga

Nyenyec N nyenyec at gmail.com
2007. Aug. 15., Sze, 00:23:13 CEST

Könnyű volt, de érdemes mindenképpen egy speckó könyvől készülni, mert
vannak azért trükkös kérdések is. Az embernek jojózik a szeme, hogy
mit ír ki a program, papíron számolgatja, melyik változónak mi az
értéke az 5. hívás után, közben meg le sem fordul a cucc, mert egy
interfészben deklarált metódus default access-szel implementált.

A könyv segítségével nekem kevesebb mint 2 hét alatt sikerült
felkészülni (nap átlag 1 óra).

Pontosabban nem is annyira a könyv segített, mert végig sem olvastam,
hanem a hozzá mellékelt próbavizsgák (fejezet végén illetve CDROMon).
A könyvből csak azokat a részeket olvastam el, amik a próbatesztek
alapján nem mentek jól (pl. Scanner osztály).

A könyvben lévő tesztek egyébként szivatósabbak (direkt) mint a
vizsga. Azokon kb. 70%, 80%-ot hoztam össze (persze kezdetben
kevesebbet), az igazi vizsgán meg 90-et.
A könyv azért is király, mert felkészít azokra a gonosz trükkökre,
amik a vizsgán lesznek. :)

-- nyenyec