[Java lista] SCJP vizsga

iszekely at delfin.unideb.hu iszekely at delfin.unideb.hu
2007. Aug. 15., Sze, 14:49:54 CEST

Hello,

Mögöttem is áll már jópár év Javas tapasztalat, mégis azt mondom, érdemes
volt megcsinálni. Ebben közre játszik az is, hogy a cég még csak most
áll(t) át Java 5-re, úgyhogy generikusokat azelőtt csak messziről
láttam. Másrészt voltak olyan dolgok, amiket már tudtam, mégis megérte
leporolni egy kicsit azt a tudást is, pl. szerializáció vagy Collections
Framework területeken.

Más: ha valaki hajlandó pénz költeni próbavizsgára, akkor olcsóbban kijön
az általam korábban említett Whizlabs cuccal.

Stivi