[Java lista] SCJP vizsga

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2007. Aug. 15., Sze, 15:57:51 CEST

Sziasztok!

Ezek a tanfolyamok jok arra, hogy ne laposodjon el a szakmai tudasa az
egyebkent kicsit feladat nelkul maradt dolgozoknak, frankon
kolcsegelheto a nagyobbacska cegnek, aki azt mondja haat latod
kineveltelek, emellett jo kapcsolat epito, onbizalom taplalo es a
tuloldalon pedig beveteli forras. Mindezekre szukseg van es jo dolgok.
Mindenki jol jar, mindenki jol erzi magat. Mi csoringer kis cegnel
dolgozok, piciben vallalkozok kicsit irigykedunk, de egyszer majd
eljon a mi idonk, amikor vmi kis tumpum-pruntyum de nagy cool
rendszerunket ingyen osztogatjuk, megszerettetjuk es bazi dragan
szapportaljuk, javitgatjuk, kioktatjuk. Aztan lehet, hogy nem.

Es kedves Fisha! Meeg mindig jobb, hogy java nuanszokat bogarasz a
gyerek, minthogy drogozna! :)

Andris
ui: bocs a nagykepu stilus miatt, de en legalabb b-e-v-a-ll-a-l-o-m.