[Java lista] SCJP vizsga

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Aug. 15., Sze, 16:19:48 CEST

Valoban, a konkret tesztelesi formaban vannak implementacios hibak.

Ezert vannak ma mar olyan tobbszoros valasztos tesztek, ahol nem
"jo/nem jo" valaszok vannak, hanem kulonbozo sulyu valaszok. Van
kicsit nem jo, amikor csak valami hulye aprosagot nezel el, meg nagyon
nem jo, amikor nem veszed eszre a trivialis megoldast vagy a
trivialisan rosszat beklikkeled jonak.

lsp