[Java lista] SCJP vizsga

Nyenyec N nyenyec at gmail.com
2007. Aug. 16., Cs, 19:37:28 CEST

A Googlenél 1 vagy két egyórás telefonos interjú van az előszűrésre és
ha azon megfelesz, 1 vagy 2 egésznapos on-site (5-6 45 perces interjú
egymás után), kicsit hasonlóan a Microsofthoz. Az on-siteon
algoritmusokat, adatstruktúrákat kell tudni elsősorban, táblánál kell
megoldani feladatokat. Bármilyen nyelven írhatsz, amit értenek (C,
C++, Java stb.)

Példa: írj algoritmust egy pozitív és negatív egészeket tartalmazó
mátrixban a maximális összegű részmátrix megtalálására.

-- nyenyec

ui. Czinkos, ez amit írtál a szupertitkos Mao-i interjú volt?