[Java lista] SCJP vizsga

Zsolt Czinkos czinkos at gmail.com
2007. Aug. 17., P, 14:28:45 CEST

Persze, azt is mondhatod a telefonban, hogy "minek mennék én be interjúra?":)
No meg létezhet az a halmazméret, amihez nincs elég gyors processzor:)

Egyébként, még ha tankönyvpélda is, sok ilyenen végigmászva esetleg
képet kaphatnak az ipse agyáról. Én pl nem hiszem, hogy ott kitalálnám
a legjobb algoritmust (na jó, biztos vagyok benne, hogy nem).

czinkos