[Java lista] Jetty6 es UTF8

Stef stefhun at gmail.com
2007. Aug. 25., Szo, 07:48:29 CEST

Sziasztok!

Egy meglevo web-app-ot szeretnek tomcat/ant parosrol atultetni jetty6/maven
kornyezetbe.
Minden beallitasom UTF-8-on van, minden file kodolasa is ez.
Sajnos hiaba adom meg a jettynek a  parametert, nem hajlando rendesen
atkuldeni a html fajlokat.
A bongeszoben peldaul az "Új" szó így jelenik meg
"Ăšj<http://localhost:8080/CsekkWeb/ViewPartner,$DirectLink_4.sdirect>".
Olyan mindtha az UTF-8-al kódolt html lapokat átfordítaná iso-8859-1-re.

A pom-ban a plugin rész így néz ki:
      <plugin>
        <groupId>org.mortbay.jetty</groupId>
        <artifactId>maven-jetty6-plugin</artifactId>
        <version>6.0.0beta17</version>
        <configuration>
          <scanTargets>
            <scanTarget>src/main/resources/</scanTarget>
          </scanTargets>
          <systemProperties>
            <systemProperty>
              <name>net.sf.ehcache.disabled</name>
              <value>false</value>
            </systemProperty>
            <systemProperty>
              <name>org.apache.tapestry.disable-caching</name>
              <value>true</value>
            </systemProperty>
            <systemProperty>
              <name>org.mortbay.util.URI.charset</name>
              <value>UTF-8</value>
            </systemProperty>
            <systemProperty>
              <name>file.encoding</name>
              <value>UTF-8</value>
            </systemProperty>
          </systemProperties>
          <scanIntervalSeconds>10</scanIntervalSeconds>
        </configuration>
      </plugin>

Az utóbbi 2 paraméterrel próbálkoztam, de nem jött be. A google-t mar
vegigturtam, de nem talaltam ra megoldast.

Van valami javaslatotok, hogy milyen beállítás hiányzik?

Köszi!
Stef