[Java lista] ChangeListener elvi kerdes

Zamek zamek at vili.pmmf.hu
2007. Aug. 27., H, 15:00:04 CEST

Hello,
Egy elvi kerdes:

Egy form letrehoz egy changelistener-t egy osztalyra. Minden rendesen mukodik,
majd close-olom a form-ot. Ilyenkor elvileg nem szunik meg a form, csak
invisible lesz, majd a garbage collection torli, amikor torli. Ezert a form
megszunesekor nem artana a regisztralt changelistener-t remove-olni. Beraktam
a finalize metodusba:

protected void finalize()  throws  Throwable {
        try {
                if (dryer != null)
                        dryer.removeUpdateListener(changeListener);
        }
        finally {
                super.finalize();
        }
}

Tettem ra egy breakpoint-ot de soha nem all meg ra. Hibas az elgondolas, vagy
nem tud megallni a finalize-n?

Parameterek: Debian Linux  testing, Sun Java jdk 1.6, Eclipse 3.2

udv,
--
Zoltan Zidarics programmer
PTE University Pecs, Hungary