[Java lista] Java & .NET socket

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Aug. 29., Sze, 15:43:12 CEST

Üdv,

szeretnék Socket-en keresztül kommunikálni Java-ból egy .NET-et
alkalmazással, ahol az utóbbi a szerver.

Ehhez nem értek, ez alapján lett írva: Asynchronous Server Socket using C#

A probléma ott van, hogy Ethreal alapján a Java két tcp/ip csomagban
küldi el az anyagot, és a .NET program megfelelő metódusa kétszer
hívódik meg. Két .NET-es program között nincs semmi probléma.

Én úgy gondolom, hogy az összerakást az op.rendszernek kéne végeznie,
nem értem, hogy jelentkezhet alk. szinten ilyesmi.

Valaki csinált már ilyent, működő lehet? Miért lehet ez a jelenség?
Egyéb nagyon egyszerű komm. módot tudtok két ilyen között? (.NET
oldalon nincs webszerver/iis)

Üdv,

Viczi