[Java lista] servlet session keveredés

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Dec. 4., K, 12:02:56 CET

On Tue, 4 Dec 2007 11:56:32 +0100
Marai Laszlo <lists at atleta.hu> wrote:

  Hali!

> Szerintem kuldj kodreszleteket. Ha hasznalsz peldanyvaltozokat, akkor
> siman lehet szinkronizacios hiba.

Es meg valami: ha a bejovo parametereket a peldanyban tarolod, akkor azt
nyilvan az egesz feldolgozas alatt hasznalod (csak egy tipp). Akkor
viszont ezzel az eroval akar SingleThreadModel-t implementalo servletet
is csinalhatnal (ennel garantalt, hogy mindig csak egy kerest kap
egyszerre). Tedd a kibanyaszott adataidat a Session-be vagy hasznalj
ThreadLocal-t.

 atleta