[Java lista] servlet session keveredés

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2007. Dec. 4., K, 12:40:14 CET

> Nekem jo, de gondoltam oka van annak, hogy peldanyvaltozokat hasznal.
> (Pl. bonyolult feldolgozas sok metodushivassal es sok parameterrel, es
> nem akarja minden hivasnal tovabbpattintani az ertekeket.)

Nyilvan volt oka, de ha meg esz nelkul hasznalja a ThreadLocalt, akkor
meg azon lepodhet meg, hogy a kontener ThreadPoolt hasznal.

Session hasznlatat meg ahol lehet (sajnos nem mindenhol lehet, de itt
valoszinuleg igen) kerulni kell szerintem (majd egy masik threadben
megindoklom, ha nem eretetek egyet), plane nagy meretu adatoknal, mert
azt sokaig nem lehet kiGCzni.

Magyusz