[Java lista] megjelenta NetBeans 6.0

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Dec. 4., K, 22:05:48 CET

On Tue, 4 Dec 2007 21:47:57 +0100
<robozb at t-online.hu> wrote:

  Hali!

>  Sajnálom, hogy az elsődleges tesztek azt mutatják, hogy a Netbeans 6.0
>  lassú, váratlanul kilép és fagy, ezalatt értem az UML modult is.

Nalam egyelore jol megy (RC2, kb. egy hete fut), viszont a szoveg
keresest (Find, Ctrl+F) sikerult jol elcseszni. Miutan beirta az ember a
keresett szoveget, kell egy enter, es _utana egy escape_. Ha az entert
nyomogatja az ember, akkor a keresomezoben marad a fokusz. Ha nem nyom
entert, hanem a szoveg beirasa utan egybol esc-et, akkor (ahogy az
varhato) felbehagyja az elkezdett keresest (find as you type) es
visszaugrik oda, ahol kereses elott allt a kurzor. Franko. :(

  atleta