[Java lista] megjelenta NetBeans 6.0

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Dec. 4., K, 22:58:54 CET

On Tue, 4 Dec 2007 22:49:59 +0100
Auth Gábor <auth.gabor at javaforum.hu> wrote:

  Hali!

>  A hatos NetBeans eléggé sok ilyet rejteget... meg kell szokni. Nekem

Persze, mindent meg lehet szokni, csak minek? Minek olyan valtoztatast
csinalni, ami megtori az eddigi konvenciokat, raadasul olyan
konvenciokat, amiket a legtobb szoftver kovet? Na mindegy. Most latom,
hogy a code completion-t is elcsesztek. (Eddig csak C kodot irogattam,
most osszedobtam a egy javas teszt otszalyt...) Eddig mukodott valahogy
(intuitiven egybol jol sikerult hasznalni), most meg folyton nyomogatom a
backspace-t. Pl. azt irnam, hogy PrintWriter, erre feljon a code
completion, ahol az elso talalat a PrintWriterWithSMAP (valami antlr
osztaly), en lenyomom a (-t, erre o ugy veszi, hogy entert nyomtam, es
bemasolja azt. Van benne logika, de megint nem a jo kompromisszumot
valasztottak. (Ha megsporolhatok vele 4-5 bill. leutest, akkor szivesen
raverek egyet az enterre a '(' elott, ha csak egy zarojelet irnek le,
akkor inkabb nem nyomogatnam elotte az ESC-et meg a backspace-t.)

Nemtom, eddig minden ujabb netbeans-nel azt ereztem, hogy egyre jobb
lett, most elojott egy csomo frusztralo valtoztatas. (Kozben persze pl. a
verzio kovetes tok jo lett. Nem tudom, hogy ez a Mercurial add-on
sajatja-e, de szepen mutatja a helyi valtozasokat is, barmikor lehetne
egyesevel rollbackelni az egyes vatozasokat, ill. megnezni, hogy hol mit
irtal at. Maguk a mercurial funkciok is tok szuperek.)

  atleta