[Java lista] Writing a number as Hungarian words

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2007. Dec. 5., Sze, 17:52:46 CET

Hali,

Ha jól értem (vagy mostanra már rosszul ;) -> nem az a fő probléma, hogy nem
egységes vagy egységesre hozható az alfabetizálás, hanem az a fárasztó, hogy
egyesével kell java-levlistákat felkutatni más-más országban és rákérdezni a
nyelvspecifikus mikéntre. Azaz az implementálás lehet teljesen 'diszjunkt',
de a meghívás egységes legyen (nyelv)paraméteren keresztül.

És tényleg logikus lenne (nem irreális a feltételezés), hogy ezt a nem túl
bonyolult kódösszelapátolást valaki már megcsinálta, ahogy egyesével már
valóban megcsinálták.

MM